Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Christos Demetrios KΑΣΤΟΡΙΑ 8 Νον 1696 to M.Koumanos in Venice


εντιμότατε και ευγενέστατε κύριε Γηόργι(;) Κούμανε

Την ευγένειάντης ακριβά χαιρετώ και σεις να την Διαφυλάτε ενιγία άμφ....;

με την παρόν μου γραφτή να την χαιρετήσο ως φίλον μου και αγαπημένον. Και να την παρα καλέσο να προς παθήσεις το γληγορότερον να μου σζήλης τα πράγματα όπου της έδοσε ορδινζά με το παιδί του μόικο.......τους λογαριαςμου κ που ημείς αγαπάς δεν ήταν να σου πω να ανταμωθούμε εφέτο με τοναροστήσο εις την Καβάλλα και γύρισα εις το σπίτι και κατάστηκα εις τοκρεβάτι -35- ιμέρας και ήρθα με το ζήγι άλα η δύναμης του θεού και το καλόν ριζικόν της αφεντιάς σου μας έδωσεν ο θ....; την υγίαν ακόμη εδό εμάθαμεν πως το ριδαβιδέ το καράβι να .........και ιχαμεν φορτόσι. Εις αυτο μαλια σακιά -19- και μετά....με ολίγαις ημέραις ηστερα ακούσαμε που να ευγαλαν τα πράγματα όλα όμος το βέβιον Δεν το ξέρομε. Αλο σιν.....του γιανη πούλιου που ελαβαις περσι σακια μαζί.......Το ένα σακή ήνε Δικό μου και το φόρτοσαν μαλάθος μα το να τα πιάνη ένας αγογιάτης και σας παρακαλό να το περάσης εις τον λογαριαςμου μας ανορίζεις γράψε μου ποσα σε χροστά ο γιάνη πούλιος να τονν κάμο σικλέτι για να .....; πράγμα ηνα πλερόσι τα όσα μ... χρεώσεις ακόμη και δια τον οβρέον ήσακ ανορίζει καμεμε εκπρόσπον να τους μάσο το μεριδο παρόν τους πράγματα......να τους κάμο ....;

Σε παρακαλό τον μόικο να τον συνδράμεις δεν κάνει χρυα να της γράφο εις αφεντιά ....βοηθός μου τα πράγματα και τα μιτριτά που μου στέλνις να τα σ ιγουράρεις καλά.....................και πολά τα ετι σου

1696 νοενβριου – 8

+Χρίστος Δημήτριου πάντα ης τους ορησμόςτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες

Powered By Blogger